torsdag 30. juli 2015

Lilla steintrapp

Eg såg eit bilete på nettet av ei trapp som var nesten heilt dekt av lilla blomster. Den var så nydelig at eg tenkte eg ville prøve meg på noko sånt sjølv og. Så eg tok med biletet til hagesenteret og spurte dei kva type planter dei trudde som var brukt på trappa. Eg fekksvar at det mest sannsynlig var krypstjerneklokke, så eg kjøpte med meg ein del av dei. Eg planta dei langs kanten av steintrappa mi og då eg kom heim frå ferie såg den sånn ut:



Eg er så fornøgd! Kjempefint vart det, og dei kjem til å vekse seg større og tettere etterkvart.
Syns dei legg seg veldig fint rundt steinane. Gleder meg til neste sommer allereie!

5 kommentarer:

Stein sa...

Kjempefint! En sånn lilla trapp kunne jeg også tenke meg! :-D
Ha en fortsatt fin dag
Stein

Lisbeth sa...

Nydelig trapp du har fått deg!

Unknown sa...

Helt nydelig!

Haukaas lille hjem sa...

Så vakkert. Kjempefin kontrast mot steinene. Jeg har to steintrapper allerede, og flere under oppføring, så denne må jeg sjekke ut.

Nina sa...

Tusen takk for dei fine kommentarane. Det er stadig nye ting til utprøving her. Ikkje alt som funker like bra, men dette fekk virkelig det beste ut av trappa mi.