lørdag 23. oktober 2010

Mr.Winter

Vinteren kom på meg som julekvelden på kjerringa kan man vel si.
Da snøven kom for et par dager siden her på Sunnmøre hadde eg fortsatt ei klatrerose, en klematis, to eføy og en hortensia eg ikkje hadde planta endå...Tårene mine stod fortsatt ute i krukkene sine. I tillegg låg det meste av hageredskaper rundt omkring i hagen der alle mine prosjekt pågår, eller pågikk som det vart no da.
Men i dag var det nokre plussgrader, og siden telen ikkje har satt seg i jorda endå, skuffa eg bort litt snø og fekk planta rosa og klematisen på ein midlertidig plass i samme plantehullet. Hortensiaen fekk eg også planta der den skulle stå. Alle hageredskapene vart samla i en haug utenfor garasja der dei no ligg å venter på å bli reingjort og vekkstua for vinteren og berre venter på ein ny vår. :)
Eføyen fekk ikkje komt i jorda, men det kjem fleire dager! Krukkene skal få komme inn i kjelleren i morgen. Den er uinnreda og kald. Perfekt for overvintring av planter med andre ord. :)

Fortsatt fin helg!

Ingen kommentarer: