lørdag 10. september 2011

Byggverk i hagen

Anne på Moseplassen har en ny konkurranse på gang,
nemlig "byggverk i hagen".

Eg har jo massevis av store og små hageprosjekter,
så denne konkurransen passa midt i blinken. :)

Her er mitt bidrag, "gangstien og tørrmurbedet":

Gangstien og tørrmurbedet har i løpet av dei tre siste åra blitt ganske så frodige. Med tanke på utgangspunktet som de ser under her, så er det nesten utrolig:

Vi lurte ei stund på kva vi skulle gjere med dette området her, men det låg så mykje flott stein her, så eg satte igang å stable, uten sement (stolt!), med tanke på at eg kanskje kunne få til eit bed.

 Og bed vart det, eit stort og eit lite tørrmurbed.

Her kjem nokre bilder frå byggverket mitt no i år:

Kryptimianen har spredd seg godt utover rundt tråkkhellene. Eg passer på å gå bak nokon andre opp her når eg har sjans, sånn at eg får kjenne den herlige lukta som kjem når man tråkker på timianen. :) Midt i bildet ser de kaffesteinen min. Der kan eg sitte å kose meg med kaffe og så smått begynne å tenke på neste prosjekt i hagen.

Gangstien har naturstein til tråkkheller som eg har funne her på tomta vår. Eg har gravd, spadd ut grus og stein, spadd på igjen grus, rigla og lirka og pøta mykje(!) for å få desse til å ligge stødig på plass.

Alle steinane til høgre her er også lagt uten å støype dei fast, skjønt det kunne kanskje vore greit å ha gjort det, det følest berre som ei større bragd og legge arbeid i å finne akkurat den steinen som passer perfekt inn akkurat der! Det skal vere sagt at eg liker veldig godt å jobbe med stein som materiale. :)

Eg føler skikkelig eigerskap til dette prosjektet her.
Det var det første skikkelige prosjektet mitt i hagen vår og eg har gjort alt sjølv!

Ok, mannen min hjalp meg å frakte og legge på plass den aller siste steinen på toppen av gangstien. Den var så tung at den laga bulk i trillebåra berre av å ligge i den, så tusen takk til Ivar for den. ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det ble og så steinfin hage du har. jeg sammler så mye stein jeg kan men det er jo tungt og gå å bære på,,tar det som trim
,,
Koslig blogg du har så jeg legger meg som følger.
God helg , Marit.

Anne (Moseplassen) sa...

så flott den muren ved husveggen var! imponerende at den er murt tørt. Nydelig stensetting ellers og, likte godt den stenskråningen ved lekestua. (for ei kul lekestue!)

hyggelig at du er med på konkurranse :D