onsdag 6. april 2011

Meir fugl

Det er så spennende å følge med på foringsplassen i år! I dag såg eg bokfink for første gong. Eg trudde først det var dompap, men fekk det ikkje heilt til å stemme, så eg tok rådet til Ruben Larsen, som kommenterte det forrige fugleinnlegget mitt, og gjekk inn på fugleforum og sjekka. Der fann eg ut at det var bokfink, to hanner og to hunner som stod å forsynte seg av frøa på foringsplassen. Eg er ganske grøn på fugler, men lærer fortløpende. :)

Lurer på kva som blir den neste fuglearten eg finn i hagen min! :)

Eg fekk foreviga bokfinkane mine. :)
Her er iallefall den eine hannen, midt i bildet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Nina, så koselig med alle fuglene. Nå har jeg kommet til at du har hatt besøk av 9 forskjellige arter, hva blir den
10.? Granmeis?
Sort-hvit fluesnapper? Snart kommer linerla også. Jeg tror nok antall arter vil øke.
Det går mot vår!!
Klem fra Kom mai du skjønne milde.

Nina sa...

Trur faktisk eg såg en flaggspett i går. Men eg var ikkje kjapp nok med kameraet..