onsdag 30. mars 2011

Fugler i hagen

Den siste tida har vi hatt mykje småfugl i hagen,
og det er kjempekoselig!
Kjøttmeis, blåmeis, grønnfink, grønnsissik, svarttrost og spurv
har vi sett ein del av her, men for eit par veker sidan
dukka det jammen opp tre skjønne dompap også! :)
Og i går hadde vi ein heil flokk med stær på besøk.
Det er første gongen vi har sett her i hagen.
Så artig å sjå at fuglematinga mi betaler seg. :)

Bildekvaliteten er litt dårlig pga lang avstand og ustø hand... ;)

Her er flokken med stær som var her i går.
Opp mot 30 stk på ein gong!
Det var nesten litt skummelt heile greia. ;)

Herr og fru dompap forsyner seg av godene.

Blåmeis og kjøttmeis.
Flira litt da eg såg blåmeisa i lause lufta til venstre. :)
Flira endå meir då eg såg blåmeisa til høgre, hihi!

Grønnfink som viser meg baken...
Men den gråbrune som sitter på greina
må nokon hjelpe meg litt med...
Trur det er ei hunn, men hvilken art?


Gråspurv og dompap.

Grønnfink, gråspurv og svarttrost.
 
Grønnfink i flott positur. :)
Gråspurv og svarttrost.


2 kommentarer:

Ruben Larsen sa...

Hei Nina,

mange arter du har på besøk! :)

Siden du er en fuglevenn ønsker jeg å invitere deg til å bli medlem av fugleforum.no

En fin side for alle som liker fugler og fuglefoto.
Det er også en egen kategori for identifisering av fugler.

mvh
Ruben Larsen, leder av fugleforum.no

Nina sa...

Hei Ruben Larsen!
Takk for hyggelig kommentar!

Eg skal stikke innom fugleforum og sjå meg litt rundt der når eg får tid. Takk for invitasjonen. :)

Det blir litt ekstra liv i hagen når det er fugler der, i tillegg til at dei et ein del insekter som vi ikkje nødvendigvis er så glade i. ;)