søndag 3. august 2014

Oppfrisking av bed

Eg har lenge gått å sett på eit av blomsterbeda mine som sårt har trengt eit ansiktsløft. I dag tok eg spada fatt og sette igong! :)

Bedet før, eit skikkelig villnis som ikkje såg så værst ut på avstand, men som var uryddig og fullt av gras og ugras:



Etter:


Litt flytting av stauder og planting av vintergrønt i beda, samt luking rundt trappa og legging av duk og bark. Det laga eit mykje strammare og ryddigare uttrykk. 
Sjølv om eg eigentleg best likar fyldige bed med med massevis av stauder, så var det godt å få rydda opp i dette rusket. 
No har eg eit bed som ser fint ut både sommer og vinter. :)

2 kommentarer:

Turid sa...

Det må til å spa om innimellom. Slitsomt, men nødvendig.
Riktig fint ble det :)

Nina sa...

Tusen takk! Ja, det ligg mange spadetak bak min hage iallefall. ;)