søndag 31. juli 2011

Leikehytte makeover

Eg har alltid tenkt at i hagen min skulle det stå
ei leikehytte som ein virkelig får lyst til å gå inn i.
Vi har hatt leikehytta i fleire år no,
men den har sett litt kjedelig ut.

Då vi var i Sverige på ferie i år,
kjøpte eg inn litt småtterier til hytta.
I går kjøpte vi måling, så eg satte i gang og i dag vart den ferdig.
Så gøy å fikse den opp!

No innbyr hytta virkelig til besøk av eventyrlystne unger.


Dette er eit bilete av hytta sånn den var før.


Her er den no.

Eg malte den inni også.
Veggane her hadde kun eit tynt lag med kvit lakk.
No er dei spennende grøne og lilla.


Vindua har fått blåe rammer.


Her ser vi at det har komt ei klatrerose i barnas bed.
Forhåpentligvis vil det komme meir her snart. :)

Fargane eg har brukt på hytta er:

- Blå = fokus
- Gul = lykke
- Raud = kjærlighet
- Lilla = kos
Grøn = (den må eg finne koden på om nokon vil vite)

Alle er Jotun sine.

Håper nokon vart inspirert til å friske opp eit eller anna! :)

2 kommentarer:

November- symra sa...

Tenker ungene vil elske denne fargeklatten av ei lekehytte! Jeg hadde vært henrykt som 6 åring!

Anne (Moseplassen) sa...

Og der fikk vi se mer av den spreke lekehytta ja, kul :D